Senaste Inlägg

Nu är det snart dax!

På onsdag börjar jag jobba igen på riktigt.
Jag hoppas bara att det kommer gå bra!
Jobbade i fredags, 12 - 18, så det va ingen lång dag... men märker att jag fort blir sliten.
Tror det är en vanesak... men jag måste tänka mig för och inte böja mig för mycket, för då kan jag få lite känningar i höften har jag märkt.
Jag saknar människor och att ha nåt att göra.
Hoppas det kommer funka med träningen oxå... sjukgymnastik kan jag bara gå på när jag är ledig för dom stänger kl.16 och så tidigt är jag aldrig hemma.
Funderar på att köpa kort på simhallen. Det är iaf det min sjukgymnast rekomenderat...
Men hon tycker att jag ska fokusera på att träna i gymmet som finns där, inte simma.
Jag hade nog gärna simmat med, men hon vet kanske bäst.
Gymmet har iaf öppet till kl.22 och även till kl.18.30 på helger, så det är inga problem.
Simhallen har inte lika bra öppettider däremot, men får se om det blir nåt simmande för mig eller inte.
Va ute på en promenad förut... himla skönt väder även om det blivit kallt väldigt snabbt.
Ska va bra väder under nästa vecka med, så får planera in lite fler promenader då!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback