Senaste Inlägg

Nämen!

Jag känner mig faktiskt motiverad... det va längesen sist.
Motiverad till en massa saker!
Ska bli kul att börja jobba imorgon och slippa sitta hemma.
Jag har förberett och gjort matlådor... 3 olika rätter (3 med kycklinggryta & ris, 4 med spagetti & köttfärssås, 3 med mozzarellabiffar & ris) så jag inte ska äta samma mat 4 dagar i rad, som jag annars gör av motivationsbrist.
Jag har planerat in promenader i typ ett schema som jag ska följa.
Vet med mig att jag har dålig självdisciplin så schema är bra.
Idag har jag städat hela lägenheten med och precis hängt tvättmaskin nr1 och stoppat i nr2.
Så jag känner mig duktig!
Oxå längtar jag till helgen! =)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback