Senaste Inlägg

En dag hit och dit...

Imorgon är det 3 månader sen jag jobbade... fast det är ju inte riktigt sant eftersom jag hoppade in en lördag.
Men ja... ni fattar.
Ska hoppa in och jobba på fredag med, för Charlie ska till Kreta med sin kille.
Men jag börjar ju ändå att jobba på onsdag nästa vecka så det blir bara en smygstart.
Onsdag... om en vecka idag alltså, ja då drar det igång igen!
Ska faktiskt bli gött att slippa va hemma... det är rätt långtråkigt.
Hoppas det går bra med Kenzo med när jag är borta om dagarna.
Ska börja på 50% i 3 veckor först... så då jobbar jag bara 3 dagar i veckan och inte så långa dagar.
27 dagar semester har jag med... vill till Indien igen... efter julruschen.
Får se hur det blir med det!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback